Wat begon als een relatiegeschenk ter inspiratie voor de ondernemer, is inmiddels uitgegroeid tot een gewild boek. Corio, een vastgoedbeleggingsfonds met een focus op retail in Europa is de opdrachtgever en stelt dit boek online ter inzage. Consumenten willen verrast worden, ontdekken en keren zich steeds vaker af van eenvormigheid. Storytelling neemt dan ook een steeds belangrijkere plaats in voor de retailer in de strijd om de gunst van de consument. Dit boek geeft talloze goede voorbeelden van eigenzinnig en gedreven ondernemerschap. Er is gekozen voor de rijkdom van de merkverhalen waarbij de volgende vragen centraal staan: vormen deze merken het gedroomde winkelcentrum of de perfecte winkelstraat? Kunnen zij de ‘Favourite Meeting Place’ vormen? Laat je verrassen door de verhalen en wie weet helpt het om jouw story vorm te geven. Ga naar www.corio-eu.com en klik op de cover van het boek en download gratis dit boek.
Dutch Retail Brands | Corio | www.corio-eu.com
Uitgaven:ePub