Editie 60: Stijlvol ouder worden

Editie 60: Stijlvol ouder worden

Editie 60 is weer uit! En heb je al gekeken welke artikelen jij weer gaat gebruiken voor jouw bedrijf, marketing en profilering?

Het interview met Wies Verbeek was bijzonder, wat een fijne persoonlijkheid. Nadat Wies de K&S had ontvangen, kreeg ik van haar een fantastische mail met de volgende tekst: “Wat is het een ontzettend leuk en interessant nummer geworden. Wat een boel leuke vrouwen staan erin zeg, met allemaal even boeiende verhalen. En die foto van jullie bij de editorial: ook al zo leuk! Ik ben trots dat ik hierin mag staan. Nogmaals dank en veel succes met dit mooie blad.”
Nou je kunt je wel voorstellen dat ik apetrots was dit uit de mond van een vakvrouw te horen. Zij komt ook uit media land en was voorheen chef redactie.

Het artikel In 1 dag grijs is natuurlijk voor ons als image professionals interessant om te lezen, maar ook belangrijke informatie om te delen met je klant. Hoe fijn is het een goede tip te kunnen geven wanneer jij een klant hebt die graag van haar uitgroei af.

Kleding voor vrouwen van een zekere leeftijd, is een bron aan informatie waarmee jij je klanten kunt voeden. Niet alleen merken, maar ook winkels heeft Erica Pach geselecteerd die net dat extraatje beiden waar je als vrouw op leeftijd blij van wordt. TIP: licht iedere keer in je nieuwsbrief één of meerdere merken uit zodat jouw klanten ook weer geïnformeerd worden.

De beste wimperserum voor verzorging en lengte van je wimpers. Naar we ouder worden verliezen onze wimpers hun glans. Dit komt zowel door make up gebruik, zoals mascara of nep wimpers als door natuurlijke oorzaken. Zo krijgen we minder wimperharen, zijn ze korter en missen een deel van hun definitie. Met de beste wimperserum kun je dit tegen gaan. De Ecuri Beauty Super lash, wimperserum verzorgt en verlengt je wimpers. Meer informatie of om de super lash te kopen kun je terecht op Ecuribeauty.com

Modieus op iedere leeftijd, dit artikel laat zien hoe belangrijk kleding is voor een modieuze uitstraling. Kleur, pasvorm en zoals bij Hein een gedurfde combinatie transformeren deze zestig(pluss)ers tot stijlvolle senioren. Ik denk dat we hier met z’n allen nog een geweldige slag kunnen maken, zeker nu iedereen langer moet doorwerken, lopende sollicitaties heeft of gewoon een nieuwe levensfase ingaat.

The Secret power of colors, is alweer de 19e publicatie over kleur geschreven in samenwerking met Jeannette Hanenburg. Een artikel waarmee je kunt onderstrepen dat kleur meer is dan een kleurtje. Mooi om te gebruiken bij bijvoorbeeld een bepaalde kleur waarover je wilt schrijven.

Forever Young, ik smul altijd van de verhalen van Janneke van Heugten. Ook nu weer vertelt ze hoe belangrijk het is dat we ons meer laten horen in de media. En dat we elkaar moeten stimuleren dat podium te pakken. Vind jij dat lastig voor je zelf? Sluit je dan aan bij het platform kledingensijladvies.info want via dit platform wordt gezamenlijk aan promotie gedaan over het vak.

Je bent zou oud als je je voelt. Een interview van de gastredacteur met drie zeer inspirerende vrouwen. Alle drie heel verschillend, niet alleen in leeftijd, maar ook wie ze zijn, met belangrijkste overeenkomst dat hun energie en nieuwsgierigheid dagelijks zorgt voor nieuwe inspiratie.

Italië, bakermat van de mode, zeer interessant om meer te weten welke dresscode geldt in het modeland Italië. Haal daar dingen uit voor jouw blog of nieuwsbrief en/of koppel het aan iets actueels.

Van Catwalk naar Kledingkast is voor jou en je klant de inspiratie om de kledingstijl met een kleine touch up weer winterproof te maken. Zeker in een tijd waar duurzaamheid een grotere rol vervult, is het verstandig goed te kijken welk kledingstuk of accessoire jouw kleding die touch up kan geven. En wie kan dat beter adviseren dan een image professional!

Ken je Merk, met deze nieuwe rubriek willen we de merkenkennis vergroten. Collega Annemieke Mouw kent vanuit haar werk veel merken en ieder kwartaal lichten we een merk uit dat bij haar in de winkel ook wordt verkocht. Ik vind het fantastisch dat Annemieke haar kennis wil delen met collega’s.

Neuromarketing vergroot je kansen. Een artikel om je ondernemers-vaardigheden verder aan te scherpen. Immers hoe meer je van je klanten weet en hoe beter je ze begrijpt, hoe succesvoller je zult zijn. Met de aangeboden workshop (zie pgn. 51) krijg je een unieke kans een goede reclamecampagne te formuleren die aansluit bij je doelgroep. Aanmelden kan uiterlijk tot 11 oktober via webinar@paradigmo.nl

Hoe ouder Hoe wijzer waar columnist Annechien Broekmeijer niet alleen haar gedachten en haar blik op het ouder worden deelt, maar ook inzicht geeft in vragen die wellicht ook andere mensen hebben. Haal eruit waar jij wat mee kan.

Kijk op de Overgang, een artikel vol wetenschappelijke feiten. Leuk om bepaalde stukjes te delen in je nieuwsbrief voor jouw klanten. En natuurlijk koppel je daar dan gelijk een leuke workshop of advies aan vast.

Make-uptips voor een frisse look. Het less is more principe van Amanda Rijff is een stijl die veel vrouwen zal aanspreken. Probeer haar tips maar eens uit bij jezelf, ik was enthousiast. Toen ik het de eerste keer had gedaan zag mijn man direct het positieve effect ervan, zonder dat hij zag wat er was gebeurd. Leuk hè?

Ouder worden betekent niet stilstaan, wederom een geweldig inspirerend artikel van collega Sascha Bertus. Haar ervaringen die ze deelt en haar constante drive zich met haar bedrijf te ontwikkelen zijn voor menig collega een inspiratiebron.

En natuurlijk hebben we nog onze vaste rubrieken zoals; Feiten&Cijers, en de Nieuwsrubriek waaruit je ook weer informatie kunt halen om te delen.

Heel veel succes in dit derde kwartaal van 2021.

Groet Carla

Carla van den Puttelaar
Meet the author / Carla van den Puttelaar

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.