Het uitbrengen van een nieuwe editie is altijd weer spannend. Wat vinden de lezers ervan, worden ze geprikkeld, wat lezen ze als eerste? Wat ik wel weet is dat abonnees uitkijken naar hun K&S en rond 23 juni valt ed. 43 weer op ieders deurmat. Om je nieuwsgierigheid te prikkelen hier alvast een tipje van de sluier. Duurzaamheid hebben wij vertaald naar een fotoshoot met The Conscious Collection van Monique Collignon. Drie vrouwen met ieder hun eigen stijl aangekleed met 1 merk. En wist je dat veel wasgewoontes van kleding achterhaald zijn? Een mooi onderwerp waar je jouw klanten over kunt informeren. Het ondernemersthema brandstrategie helpt je als ondernemer jouw klanten en motivatie nog beter in kaart te brengen. Voor alle lezers hebben we een exclusieve aanbieding weten te regelen. De fotoshoot samen met collega Gerlinde de Jonge was intensief, maar oooh wat waren de modellen blij met hun outfits. Een reportage met een verbluffend eindresultaat en blije gezichten. En zoals je inmiddels van ons gewend bent, vind je in deze editie de trends voor aankomende winter. Ideaal om als input te gebruiken voor jouw trendlezing aan je klanten. Onze inmiddels vaste rubriek “De taal van Kleur” met Jeannette Hanenburg behandelt deze keer het thema Kleurharmonie. Via de Facebookgroep kunnen opdrachten en discussies worden gedeeld. Voor de rubriek “Nieuws uit Branche” hebben we weer de meest leuke items en interessante nieuws bij elkaar gezocht. Daar zit vast iets bij dat jij ook weer kunt doorspelen in jouw nieuwsbrief. Veel leesplezier met alle andere rubrieken.