Het beursteam van Beauty Days en The Hair X-perience organiseert op maandagavond 10 januari 2022 een nieuwe editie van de online talkshow ‘Beauty & Hair Talk’. Het ofline event wordt altijd bezocht door kappers en schoonheidsspecialisten. De online talkshow biedt image professionals de kans om te kijken wat er gebeurt in deze twee aanverwante branches en welke tips toepasbaar zijn voor de eigen business. Optimale vindbaarheid zoekmachines Tijdens Beauty & Hair Talk geeft Lisa Dijkstra van de Google Digitale Werkplaats praktische tips & tricks voor een optimale vindbaarheid in de zoekmachines, met een speciale focus op de lokale zoekopdrachten. Van het bereiken van je potentiële klanten door de integratie van de juiste zoekwoorden tot het delen van relevante informatie en foto’s via jouw bedrijfsprofiel op Google. Ook geeft Lisa tips voor het bepalen van de voor jou relevante social media kanalen op basis van jouw doelgroep. Ze legt daarnaast het belang van thema’s en het gebruiken van een social media kalender uit. Ook haakt Lisa in op de verhalen van de aanwezige ondernemers tijdens Beauty & Hair Talk, zodat jij je voordeel kunt doen met haar online marketing tips. Schoonheidssupplementen De tweede spreker tijdens deze Beauty & Hair Talk is Liesbeth Engelchor van Sweet Rumour. Zij gaat het hebben over schoonheidssupplementen: een hype of de nieuwe routine? Liesbeth zal meer vertellen over welke supplementen belangrijk zijn voor de huid en benoemt de voordelen van de verkoop van schoonheidssupplementen voor schoonheidssalons en gespecialiseerde huidverzorgingswinkels. Ook voor image professionals kan dit een interessant extra bron van inkomsten zijn door verkoop of wellicht door een affiliate samenwerking. Kapperstrends De derde tafelgast is Natasja Keijzer van KIS Haircare die inspeelt op de laatste ontwikkelingen en trends binnen de kappersbranche. De online talkshow is van 19.30 tot 21.00 uur en gratis bij te wonen na aanmelding via de website van Beauty Days of The Hair X-perience. Beauty & Hair Talk is een initiatief van beursorganisator Easyfairs en wordt mede mogelijk gemaakt door haar partners Google en Top Hair Magazine. |