WE Fashion vernieuwt

WE Fashion vernieuwt

In de nieuwe flagshipstore van WE Fashion staat een stylingteam klaar om klanten te helpen met het ontdekken, verrijken en ervaren van hun persoonlijke stijl. Van een item voor een speciaal moment, tot een tijdloze basic of zelfs een complete make over als daar behoefte aan is. Met een totaal nieuw winkelgevoel viert WE Fashion het verschil van smaak en diversiteit en deelt door middel van zintuigprikkelende elementen haar achtergrondverhaal en ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen. In de flagshipstore wanen klanten zich even in een andere wereld, waar ze met dank aan smart technology zorgeloos kunnen shoppen.

Met het 5-star store service pakket wil WE het verschil maken:

  • paskamers met het fijnste licht dat er te vinden is
  • een stylist op afroep d.m.v. een ‘press for help’-knop
  • geen kassarijen, maar servicepoints door de hele winkel en instore pick-up point voor online bestellingen
  • next day delivery voor WE IS ME members
  • showrooming van accessoires die door middel van QR-codes te bestellen zijn.

De 3x 300 m2 vloeroppervlak biedt ruimte aan het collectie aanbod op z’n best gepresenteerd, 40 digitale schermen met o.a. social media-feeds om te inspireren en hier en daar een spontane stem of tekst om te verrassen. Ook aan de kinderen is gedacht met de Kids REELS & TikTok-paskamer . Voor diegene die een social media post willen maken is de paskamer voorzien van een ringlamp, telefoonhouder en verschillende achtergronden.  Een goede kop koffie tijdens het passen en een unieke geursensatie moet bij de klant het WE gevoel versterken.
Ook is WE Fashion intensief bezig het merk te verduurzamen. Het katoen in de collecties is inmiddels 100% duurzaam en ook de omloopsnelheid van de collecties is vertraagd, waardoor de focus ligt op het aanbieden van kwalitatieve en tijdloze essentials voor een sustainably stylish garderobe. Duurzaamheid vormde ook een belangrijk vertrekpunt voor het ontwerp van de winkel. De stijlvolle basis is neutraal en tijdloos en wie goed kijkt, ziet dat er verrassende materialen en oplossingen gekozen zijn om dit te bereiken. Het interieur is modulair en flexibel. De kleuren zijn neutraal en worden gecombineerd met spannende accenten en deels gerecyclede materiaalcombinaties. Voor wie wil weten waar WE Fashion staat op het gebied van duurzaamheid, kan een kijkje nemen in het trappenhuis waar de recente ontwikkelingen op een speelse en interactieve manier getoond worden.

Carla van den Puttelaar
Meet the author / Carla van den Puttelaar

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.