Clean&Unique lanceert zijn eerste magazine met daarin de duurzame merken die zijn aangesloten bij het gelijknamige platform. Het magazine viert het vijftienjarige bestaan van het gelijknamige platform.
Het Clean&Unique magazine gaat over storytelling. De mens achter het brand en hun drive een zo klein mogelijke footprint achter de laten tijdens hun ontwerpproces en daarna. Ook founder Roosmarie Ruigrok heeft een ongelooflijke drive de wereld te verbeteren met aandacht voor de 4 P’s: People, Planet, Purpose en Peace. En dit doet ze door de inzet van de 5e P: Partnerships. Dankzij diverse partnerships helpt zij andere designers vooruit en zorgt ze ervoor dat duurzaamheid gemeengoed wordt. Ook K&S is een trotse partner van Clean&Unique en stelt per kwartaal een spread beschikbaar om duurzame brands voor het voetlicht te brengen. Alle abonnees van K&S hebben samen met de juni editie een exemplaar ontvangen van het Clean&Unique magazine. Wil jij een magazine bestellen? Klik dan hier.
Op 26 en 27 juni zijn acht aangesloten brands te zien in de POP_UPStore in Amsterdam.
Adres: Zeedijk 54
Tijd: 10.00 tot 17.00 uur