Heb je editie 46 al ontvangen of wacht je nog in spanning af. Het moment dat K&S op jouw deurmat valt, kun je gelijk aan de slag om de vakinhoudelijke informatie te verwerken naar kansen voor jouw bedrijf. Zo levert het artikelen Textiel niet transparant onder meer kennis op over waarom kleding gaat pillen. Leuk om iets over te schrijven op je eigen blog met wellicht tips voor onderhoud. Ook de Reis van kleding is een mooi informatief verhaal om bewustzijn te creëren bij je klant en waarvan je de inhoud kunt gebruiken om je eigen verhaal te maken. Van MOOI is de 3e reeks verschenen en toont aan welke invloed reclame, social media en de getoonde perfect beelden invloed hebben op het zelfbeeld. Kijk hoe jij dit artikel kunt inzetten om te laten zien wat jouw toegevoegde waarde is als image stylist. Jij leert immers mensen van zichzelf te houden zoals ze zijn en hun kracht zichtbaar te maken in hun uitstraling. Je kunt met de gepubliceerde reeks over MOOI zeker een jaar vooruit om je klanten te informeren over jouw dienstenpakket. Immers mooi maken is van alle tijd en universeel. Upgrade de garderobe demonstreert dat je dit seizoen in principe 1 nieuwe kledingitem nodig hebt om weer up-to-date zijn. Ideaal voor de consument met de smalle portemonnee of in het kader van duurzaamheid. Daarnaast is de historische informatie van Modemuze een mooi stukje geschiedenis over deze jasjurk of robe manteau. En voor degene die geïnteresseerd zijn in kapseladvies is het artikel over Contouring super interessant en kan een extra dienst zijn die je aanbiedt. Volgens Judith de Ridder liggen hier kansen voor zowel de kapper als de image stylist. De vertaling van de trends naar consumenten mode laat een duidelijk beeld zien van de invloeden op het modebeeld. En natuurlijk bieden de vaste rubrieken zoals Contrast en Stijlanalyse, Ondernemen en de Taal van Kleur weer educatieve momenten en leveren Feiten & Cijfers en Nieuws voor de Branche leuke info op voor jouw nieuwsbrief. Geniet van editie 46 en wil je reageren of heb je een idee, mail dan naar redactie@vakbladkleurenstijl.nl
groetjes Carla