Zin en onzin van duurzame mode

Zin en onzin van duurzame mode

De Vereniging van Image Professionals (VIP) heeft duurzaamheidsexpert Lonneke Verbunt uitgenodigd te vertellen over de onwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en met welke uitdagingen je als ondernemer te maken hebt. Lonneke Verbunt is in 2012 gestart met haar bedrijf Brandmission met duurzame merken, iets wat in die tijd zich nog los moest maken van het ‘geiten wollen sokken’ imago. Ben je nieuwsgierig geworden, meld je dan aan via deze link.

 

Carla van den Puttelaar
Meet the author / Carla van den Puttelaar

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.